söndag 26 maj 2013

Ordningen återställd

Så skönt som det är att ha en unge mindre hemma under något dygn, lika mycket saknar man ju ungen. Nu är han äntligen hemma, trött som få och på sitt bästa skrik-och-tjut-humör, men det är väl så trött man blir efter ett dygns bus hos farmor och farfar :) Snart nattning och sedan ska jag inte göra mera idag!

Vi har haft en väldigt produktiv dag idag måste jag säga. Trots den lugna starten på dagen så hann vi med mycket innan Anton kom hem hit! Källaren är nu framkomlig igen och det finns hopp om att få in lite fler möbler nästa helg. 


Sen emellanåt hittar man såna här kartonger när man håller på att röja och då undrar varför de har sparats?! Har karln i huset inte förstått vem som bestämmer här egentligen?! ;)

Nu, natta barn! Jag hör att det är hög tid för dem båda! 
Har ni haft en bra helg? Vad har ni gjort? Berätta!

4 kommentarer:

  1. Vi har varit i stugan (-orna) och fixat lite och lekt med nya kameran och kollat när Johan har gått lös på lilla sovrummet i "Kallestugan", inte mycket kvar där...
    Kalasväder igår men inte lika muntert idag!
    Kram /mamsen

    SvaraRadera
  2. Jobbat, efter att varit lite bal/Pallechaufför och således lite trött! På jobbet har jag varit med min brukare och firat mors dag. hemma vid 19-tiden mat och sedan bara trött, kommer att hamna tidigt i säng:)

    SvaraRadera
  3. Vi har haft två härliga dagar med sonen i huset, mysigt har det varit. Hoppas få låna snart i gen. Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att höra om vad ni gjort, tack :)

    SvaraRadera