tisdag 28 maj 2013

Barnens leksaker, eller?

 Tänk att barnens leksaker kan vara så intressanta, knappt så barnen själva får ha dem! Eller vad säger du Mathias ;)

Nu sover barnen och jag och min kära sambo ska sjunka ner i soffan och titta på senaste avsnittet av Elementary. Bästa serien just nu enligt mig!! Har ni sett den? En modern Sherlock Holmes!

Imorgon väntar en jobbdag för mig! Samtidigt som det är skönt att komma hemifrån en stund så känns inte jobbet så värst upplyftande just nu. Det har jag kanske inte berättat här på bloggen men jag får tyvärr inte ha kvar mitt jobb, omstruktureringar heter det visst. Så jag jobbar en månad till sen blir det föräldraledighet/annat jobb/studier, vem vet, vi får helt enkelt se vad som händer till hösten. Så när jag fick beskedet av min chef för en tid sedan så gick liksom luften ur mig och nu handlar det ju mest om att avsluta saker! Trist, och jag kommer sakna både kollegor och elever. Men även om det känns tufft nu så är jag övertygad om att allt kommer bli till det bättre i längden, det blir det ju alltid :)

Update: Nu sover visst bara en unge! Jaja, lilltjejen får väl titta på Elementary hon också :)

1 kommentar:

  1. Ja allt ordnar sig alltid vet du, det är nog nån mening med det.
    Själv ska jag snart gå ner till tvättstugan sedan blir det massage på lite olika håll i dag.
    Wellcare på språng i dag sedan utflykt på dagis till ef, Ha en bra dag.

    SvaraRadera