måndag 27 maj 2013

Bästa morsdagspresenten

Igår när Anton kom hem ifrån sin övernattning fick jag den finaste morsdagspresenten man kan tänka sig. En fin teckning och en pysselgubbe som min fina lille pojk hade gjort till mig!


 Idag vaknar vi upp till en solig måndagmorgon! Synd bara att jag har åkt på ögoninflammationen som ungarna hade förra veckan. Jag kände av det i gårkväll och i natt har jag fått springa upp en massa gånger för att torka ur ögat, men vem behöver sömn?! ;)

Så idag åker solglasögonen på (tur att det är sol ute) när Anton ska lämnas på dagis och jag och Stella ska lite senare bege oss till Thias jobb för att kanske få oss en liten hamburgare. De har nämligen en liten mässa där några timmar idag, perfekt att slippa laga lunch tänkte jag då!!

Hoppas ni får en bra måndag!

2 kommentarer:

  1. En duktig pyssel kille har ni, hade lite svårt att bestämma vilken färg det skulle vara på armar och ben men till sist så fick vi nog till det. Sötnöten.

    SvaraRadera