torsdag 30 maj 2013

Äntligen!!



Min gubbe är duktig, har jag sagt det?!
Vi har ju haft en hög med rivningsskräp liggande i trädgården precis i passagen till baksidan. Mathias var snäll nog och byggde en liten ramp av några gamla garderobsdörrar så jag skulle kunna ta mig fram med vagnen, men det har ju inte varit lätt! I måndags försvann äntligen den där högen i väg till tippen och jag kommer inte sakna den kan jag säga :)

Torsdag morgon och jag ska äta min frukost i lugn och ro innan vildarna vaknar. Mina mornar innan jag går till jobbet har blivit lite av min egentid. Jag försöker smyga upp så tyst jag kan för att inte väcka någon, sen äter jag frukost och sminkar mig i soffan framför tvn. Inte varje dag man kan göra det :)

Off to work, ha en bra dag nu!

2 kommentarer:

  1. Härligt med såna mornar. Fast jag får frukost o tidning serverad i köket varje morgon när jag kommer ner! ;-)...

    SvaraRadera
  2. Fint ni har i trädgården nu när skräphögen försvann, förstår att du inte saknar den.
    Jag ska gå ut och äta med ett par kompisar sedan bär det av till simhallen för massage till sena eftermiddagen. Ha en bra dag.
    Kram.

    SvaraRadera