söndag 26 maj 2013

En mysig puss


Min lilla tjej har lärt sig att pussas och det är ju bara hur mysigt som helst!

Vi frågar henne om vi får en puss, då lägger hon handen på kinden på oss och ger oss sedan en stor, blöt puss! Tänk att min lilla bebis mer och mer blir en liten tjej!

Denna mors dag har börjat lite omvänt! Jag och min lilla tjej har varit uppe sedan kl 6 imorse och den som har fått sovmorgon idag var märkligt nog inte mor, det var far i huset :) Men jag ska inte klaga, jag fick sovmorgon igår! Men jag saknar min andra vilde massor, jag får krama ikapp med honom ikväll istället!

Nu på morgonen kunde vi (med lite fantasi) höra att Stella sa mamma och pappa. Det är ju så man smälter och en bättre mors-dag-present kunde jag ju inte ha fått :)

Nu, dags för en sen frukost och sen väntar källaren på att bli städad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar