måndag 27 maj 2013

Det lönar sig...


Tiden jag lägger på att tävla i olika bloggar och på Facebook verkar faktiskt betala sig! Jag har vunnit en hel del grejer tidigare, bland annat en plånbok från märket Fab, ett par örhängen (Bohemian Luxury), en plåtlåda från Grafitgrå och ett set med diskhanddukar och förvaringsburk från Arne Jacobsen. Förra veckan vann jag denna superfina poncho från Pernilla Wahlgrens kollektion. Idag fick jag hem den och kolla bara så fin den är. Tunn, stickad och följsam, perfekt nu på sommaren över ett enkelt linne och till ett par snygga jeans.

Tur både i spel och i kärlek tydligen :)



 I den här familjen är vi lite halta och lytta så här på måndagskvällen. Mathias trampade in en spik i foten igår och är väldigt öm efter han har jobbat en hel dag. Jag har problem med ischias (tror jag det är) så jag knappt kan gå emellanåt. Men något positivt är att barnen mår bra och mitt öga är mycket bättre nu.

Nu närmar sig den dagliga nattnings-rutinen så det är väl bara att ta tag i det så jag snart kan sjunka ner i soffan och ha lite välbehövlig slö-tid. Idag behövs det verkligen för idag har vi en trött mamma här!

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis den var jättefin!
    mammamia

    SvaraRadera
  2. Tack :) Jag tror den kommer användas flitigt!!

    SvaraRadera