lördag 26 mars 2011

Sovmorgon???

Idag när man äntligen har sovmorgon och ingen tid att passa, då är jag så förkyld så jag vaknar 7:30 och kan inte somna om... :( Eftersom jag gick och la mig runt halv två inatt så har jag alltså sovit mindre än vanligt!

Kvällen igår blev inte särskilt lyckat. Jag hade tänkt mig en god middag med lite vin och sitta och snacka med Tessan och Krille. Istället hamnade vi på Thai Hoa (?!) där jag fick in en torr gammal köttbit, vinet smakade surt och såsen var flottig :( Sen gick vi vidare till Briggen där jag fick in vad som måste vara världens äckligaste drink, den innehöll tydligen både cola och whiskey, blä vad tänkte dom där... :( Jag mådde dessutom inte särskilt bra, hade ont i halsen hela kvällen och var trött så jag nästan satt och sov vid bordet. Tydligen så ringdes hela kompisgänget in av Tessan och Krille, skumt folk måste jag säga... Kvällen blev väl långt ifrån den kväll jag hoppats på... :(

Inatt somnade Thias på soffan och har sovit där hela natten, i morse väckte jag honom, då flyttade han sig in i sovrummet, klagade på huvudvärk och somnade om.... Kul, kul med bakis gubbe... Undrar vad jag ska göra nu på min födelsedag, städa kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar