tisdag 22 mars 2011

Sol :)

Va skönt att solen är framme, ska nog ta en promenad med Anton efter lunch!

I morse när jag vaknade (eller när Anton väckte mig) kl 6 hade jag en fruktansvärd huvudvärk, ont i halsen och ont i ryggen. Mathias var gullig och gick upp med Anton så jag fick vila tills han åkte till jobbet, tack gubben :) Nu efter panodil, frukost och massor av dricka känns det lite bättre, men det är en seg dag i dag :( Anton sover just nu för andra gången idag, hans sovvanor har inte återställts efter helgen ännu vilket resulterar i en massa gnäll när han är vaken :(

Nu ska jag nog ta tag i disken, får se om jag kikar in här senare under dagen! När Mathias kommer hem från jobbet ska vi tömma studion och städa ur den, skönt att få det gjort känner jag!!

Idag fyller förresten Evelina år, grattis vännen! Synd att vi inte kan ses oftare än vi gör, saknar dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar