onsdag 23 mars 2011

Sjukstuga igen... :(

Idag har jag varit och jobbat men fick gå hem tidigt för jag började känna feberfrossa! På kvällarna ända sedan i lördags har jag känt mig lite febrig, men sen är det bra på dagarn! Jag sov i soffan en timme på eftermiddagen sen hängde jag med Anton medan pappa satte upp reglar i vardagsrummet nere. Det händer saker där även om gubben inte tycker att det går framåt alls. Han är duktig min gubbe :)

Anton är jätteförkyld och är supertrött om dagarna, han sover massa gånger och så fort han vaknar är han trött igen. Antar att det tar tid att återhämta sig efter en feberhelg när man är så liten!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, gubben håller på med middagen, jag ska byta av honom när jag är färdigduschad. Plutten sover för natten nu (förhoppningsvis) och kvällens middag för oss blir tagliatelle med kyckling, fetaost och rödlök, låter gott gör det, hoppas det är ett spara-recept ;)

Bilder har jag en del från igår och idag, men jag får lägga ut dom senare ikväll om jag orkar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar