fredag 25 mars 2011

Jobbdagen avklarad!!

I morse när jag vaknade kände jag mig piggare. Ingen feber idag utan bara en rejäl förkylning och ont i halsen. Nu har jag gjort mina timmar på jobbet för idag, solig fredag eftermiddag, då vill man inte sitta inne och jobba. Nu ska jag bege mig hemåt till min lilla familj. Gubben skulle visst iväg och fixa något i eftermiddag, hemligt för mig tydligen... Undrar just vad han ska göra *nyfiken* :D

Om jag mår så här "bra" som jag gör nu så blir det middag med Tessan och Krille ikväll som planerat. Det innebär också att Anton sover hos farmor, vilket innebär sovmorgon för oss! Tror att det var nästan ett år sedan som vi båda hade sovmorgon samtidigt!! Planen imorgon är en tripp på stan för att leta födelsedagspresenter och sedan ta en fika i lugn och ro innan vi hämtar hem vår lille älskling :)

Ha en skön fredag i solen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar