söndag 20 mars 2011

En hel hög med tröttisar...

Här är vi trötta idag! Igårkväll hade Anton 40,4 graders feber, så vi ringde sjukvårdsrådgivningen. De tipsade om att varva Panodil med Ipren så jag tog bilen igår kl 20 på jakt efter Ipren, till slut hittade jag det på Coop. Under natten har Anton vaknat ungefär en gång i timmen så vi är alla trötta här idag! Framåt 4-tiden på morgonen kändes lilla gubben inte så varm längre och i morse när jag tog tempen hade han bara 38,7. Skönt!! :) Det märktes på en gång att han var mycket piggare än i går, han kröp runt och lekte med sin lastbil och han var mer sig själv! Igår hade vi även besök av både mormor och farmor, bra tyckte Anton men han var lite för trött för att leka!

Lille killen i centrum, det gillar han :)

Mammas lille sjukling...


Morbror skötte sig när det gällde att få Anton på
andra tankar än att vara ledsen :)
 
Idag på morgonen var han lite piggare!


 
Läser bok med pappa är toppen :)

Igår höll ju Johan och Mathias på och fixa nere i köket, de satte upp vindpapp på väggarna och gipsplattor i taket. Jag tycker det går snabbt för dom, mycket snabbare än jag trott :) Så här såg det ut:










Nu kommer snart både mormor och farmor igen, Anton vill inte sova just nu, så klart man måste vara vaken när man får finbesök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar