onsdag 27 november 2013

Veckans planer


Hur ser vår vecka ut? För mig personligen har jag inte särskilt mycket inplanerat, för första gången på länge så är faktiskt vår vecko-almanacka helt tom. Det kan vara både bra och dåligt just nu känner jag. Bra för att vi behöver vila upp oss och komma igen med nya krafter, dåligt för både jag och barnen har tråkigt och känner oss instängda.

Men på bygget tuffar det på. Det kommer målas vidare och nu i slutet av veckan kommer badrumskillen och sätter kakel. På måndag kommer vårt klinkers som vi har jagat så länge och äntligen fått tag på, nu hoppas jag bara att det blir bra!

Igår fick vi hem en sjukling till i det här huset, Mathias gick hem från jobbet på eftermiddagen med feber. Men efter att han sovit mycket både igår och inatt så verkar han må lite bättre idag. Vi andra tre som är friska ska strax ge oss ut en sväng i friska luften. Det var flera dagar sedan vi lämnade huset, jag kan inte ens minnas när, så då är det verkligen dags! Jag gissar att det blir en tur till lekparken, så barnen får springa av sig lite!

Så ser vår dag ut, vad gör ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar