lördag 30 november 2013

En adventskalender för mig

Häromdagen fick jag hem ett spännande paket och det tog faktiskt ett tag innan jag kom på vad det var eftersom det var några veckor sedan denna beställdes. Men det var en te-adventskalender som innehåller en liten påse löste för varje dag i december. Jag har hört mycket bra om denna tidigare år och i år bestämde jag mig för att testa. Kanske hittar man ett eller flera favorit-teér?! Perfekt för mig som älskar julen, då får ju jag öppna en lucka varje dag i december också när barnen öppnar sina kalendrar :) Imorgon är det dags, jag fattar inte var hösten tog vägen i år!!

 
 

En lite rolig grej tycker jag och jag ser fram emot att börja testa den! Här hittade jag den, men jag såg nu att den är slutsåld för i år. Ifall ni vill testa så får ni vara på hugget inför nästa år :)

Jag hann aldrig med att baka lussekatter igår, men idag så blev det gjort nu på förmiddagen. Nu sover mini och så fort hon vaknar ska vi bege oss ut till Gunnebo för att fira en 7-åring (bättre sent än aldrig). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar