torsdag 28 november 2013

Jag råkade visst smygstarta

Idag kunde jag inte hålla mig längre, jag råkade visst smygstarta med adventspyntet. Så nu har det åkt upp några stjärnor i fönstren här och jag tycker det är såå mysigt! Jag vet, Eva, det är för tidigt men nu blev det så ;)



Oftast blir det inte så mycket mer julpynt än så här, förrutom en julgran då såklart. Adventsstjärnorna har jag gärna uppe tidigt innan jul och sent efter jul, det blir så tråkigt i rummen när man tar ner dem i januari tycker jag!

Eftersom vi inte har fönsterbrädor i alla fönster (än i alla fall) så får jag improvisera på en del ställen. Tur att jag hittade den fina boll-slingan som jag köpte för länge sedan, den passade perfekt vid gardinen i hallen.

Nu sover strax barnen och jag tänker inte göra mycket mer ikväll känner jag. Inte Mathias heller tror jag, han mår bättre nu, men han är fortfarande väldigt matt och trött! Så vi intar väl vår vanliga plats i soffan en stund innan det är dags för sängen. 

Mysig torsdagkväll på er!

1 kommentar:

  1. Jättefint Jenny och det är inte alls för tidigt, jag tycker också att man ska njuta av det så länge som möjligt. Jag har nog tagit fram lite efter hand och har varit hos mamma i dag och gjort så fint hos henne. Kram

    SvaraRadera