söndag 3 november 2013

Dagens tips!

Godkväll!
Sent inlägg idag men det blir så när man är renoveringsänka och ungarna tar all tid under dagen :)

Idag får ni stå ut med ett kort inlägg eftersom den här mamman håller på att bli sjuk och längtar efter att bädda ner mig under en filt i soffan med en kopp te.

Det jag egentligen kikade in här för att tipsa er om är detta!


Jag klickade hem dessa snyggingar till Anton häromdagen, till riktigt bra pris. Han är ju expert på att nöta ut gympaskor på dagis så nya behövs varje säsong. Dessa är fortfarande lite stora för honom, men till våren så tror jag att de passar perfekt. Snygga som få och för bara några tior mer än de skor jag har köpt till honom tidigare så får vi testa och se om dessa håller måttet bättre! De finns i en snygg blå färg också, men jag valde dessa svarta till min lille älskling.

Nu väntar filten och tekoppen på mig, bäst att skynda mig ;)
Hoppas ni har en bra kväll och slipper förkylningar och allt som går runt just nu. 

2 kommentarer:

  1. Aha, du också. .. Mats ligger i soffan med feber och ont i halsen. Undrar om det kan va sviter efter Anton pussarna månntro? Krya på dej snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hoppas det blir lindrigt! Anton har ju mest varit snorig, men det är det ju värt för lite mysiga pussar ;)

      Radera