onsdag 6 november 2013

En liten konstruktör

Här har vi precis hämtat hem vår lille prins från dagis och nu leks det för fullt med lego. Favoriterna här hemma just nu är lego och Brio-järnvägen, kanske att detta är en blivande liten konstruktör?!



Jag och Stella har hunnit med en långpromenad idag på förmiddagen, kyligt men man får ju upp värmen efter två timmars promenerande :) Nu väntar lite mellanmål och sedan, så fort Mathias kommer hem, ska jag hoppa in i duschen för ikväll ska den är mamman få lite välbehövlig egentid tillsammans med en vän. Det har bokats bord ute på restaurang, det kommer ätas gott, drickas vin och pratas massor. Jag räknar ner timmarna nu :)
Dessutom kommer ju pappan i familjen få mysa med sina barn som han saknat och som saknat honom! Alla vinner på detta ;)

Men än så länge är jag mamma och nu ska det ätas mellis och byggas med lego, så jag måste gå nu :)

3 kommentarer:

  1. Han är duktig den killen, och söt är han ju också. Ha det så kul i kväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig, han är både duktig och söt! Men så är vi ju lite partiska också ;) Kram

      Radera
  2. Ja det kan så va, men med sådana föräldrar kan han väl inte bli annat. Kram

    SvaraRadera