fredag 8 november 2013

Hallå hallå i telefonen

3 veckors leveranstid blev till 1 och ingen är gladare än jag :) Förra veckan kunde jag hämta ut min nya snygging och efter några dagars användande är jag supernöjd med den. Dessutom hittade jag ett supertunt och genomskinligt skal till den (vill ju inte att något ska hända med min nya kompis) som är supersmidigt. Skalet hittade jag här och även den hade mycket kortare leveranstid än väntat (3 dagar istället för 2-4 veckor). Sånt gillas!!



Idag har vi en lugn hemma dag, inga dagistider att passa idag. Snickarna och Mathias är uppe och bygger för fullt och jag ska precis ta tag i röran i mitt kök nu. Senare idag måste det packas väskor för imorgon åker grabbarna i familjen till Stockholm för att se Monstertruck och sova över med kusinerna. Lille mister ser fram emot det och tjatar om Monstertruck hela tiden :)

Bäst att sätta igång och städa medan lill-busen sover ;)
Vad gör ni denna soliga fredag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar