måndag 7 oktober 2013

Vi är igång...

Vi är igång med bygget äntligen och jag känner att det är en jättesten som sakta men säkert börjar lätta från mina axlar, för nu händer det äntligen något. För varje hammarslag så är vi ett steg närmare att ha en övervåning! Nu har vi till och med något som liknar ett golv, kan ni tänka er :)


Tyvärr får ni nöja er med en mobilbild idag eftersom min gamla trotjänare Canon bestämde sig för att lägga av i förmiddags! Så fort barnen vaknar ska jag ner på stan och lämna in den och hoppas att det är något som är enkelt att fixa! Håll tummarna för det!!

Nu ska jag sätta mig och leta duschblandare! Tydligen måste snickaren veta vilken vi ska ha när han sätter upp väggen, så nu är det snabba beslut som krävs!

2 kommentarer:

  1. Så himla kul!
    Helt underbar känsla förstår jag att ni är igång!
    Jag ska följa med spänning!
    Och.... VI MÅSTE SES SNART!
    puss Vickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja., det ja, det känns helt fantastiskt :) Jag ska försöka uppdatera så bra jag kan (i brist på kamera).

      Är du ledig någon dag denna vecka? Kom gärna förbi och kolla in bygget om du vill :)
      Puss

      Radera