onsdag 9 oktober 2013

Äppelpallartjejen

Godmorgon på er!

Här har vi återigen vaknat till och ätit frukost till bankande och sågande från övervåningen. Det är nog bara att vänja sig för detta kommer hålla på i några veckor till!

Storebror har vi lämnat på dagis och sedan pallade jag och Stella några äpplen (i vår egen trädgård i och för sig). Det är nog de sista för i år och jag ska ta tillvara på dem nu!

Här ser ni min lilla äppel-pallar-tjej ;)

Jag har ett helt gäng renoveringsbilder i kameran ifall ni är intresserade av att se. Jag var uppe och fotade både igårkväll och idag på morgonen. Jag ska se till så min lilla tjej somnar och ta hand om disken, sedan ska jag se om jag kan få upp några bilder här på bloggen!


2 kommentarer:

  1. Sötaste äpplepallartjej som skådats på jorden. Ses sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig, hon är rätt så söt :D

      Radera