tisdag 8 oktober 2013

Say hello to my little friend...

Min gamla trotjänare Canon fick vi tyvärr begrava igår. Han hade gjort sitt och det skulle kosta för mycket att laga jämfört med att köpa en ny! Men jag kan ändå med gott samvete känna att jag har använt den för varenda krona den kostade för alldeles för många år sedan, så det var nog ändå hög tid att uppgradera sig!



Nu är denna nya lilla vän på väg hem till mig och jag tror jag kommer märka en enorm skillnad. Kanske inte så svårt när man hade en kamera så gammal som min i och för sig ;)

Medan jag väntar på leveransen har jag snällt nog fått låna ett kamerahus så jag kan hålla er uppdaterade på bygget. Det händer ju så väldigt mycket varje dag så tänk vad jag missar i bildmaterial bara på några dagar!

Nu är det dags för middag här för mig och barnen, gubben bygger fortfarande och kommer nog göra det i minst en timme till! Idag har förresten regelverket till badrumsväggarna kommit upp.

Om jag inte hinner visa er bilder från bygget ikväll så kommer det imorgon!
Hoppas ni har en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar