torsdag 10 oktober 2013

Dagens bästa överraskning....

Nu när bygget är igång och min gubbe ligger i och hjälper snickarna så mycket han kan innebär ju det att jag har ensamt ansvar för barnen dygnet runt. Det kan bli lite tröttsamt ibland med trots och trötta och gnälliga barn. Så när jag öppnade paketet jag var och hämtade på posten idag så blev det en välbehövlig överraskning för mamman i huset (dessutom var ju huvudinnehållet i paketet såklart efterlängtat), det är precis vad jag behöver efter en lång dag!


Ibland behövs det inte så mycket ;)


Men som ni ser fick jag kämpa för den, det fanns flera aspiranter på chokladbiten!!

Bygget idag har rullat på. Det har byggts upp en del, rivits en del väggar och framför allt har ljustunnlarna i badrummet kommit på plats (ni ska få se en annan dag). 

Nu väntar min gubbe och min Snickers på mig (om inte gubben har ätit upp Snickersen?!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar