tisdag 16 april 2013

Tack och lov för fejk...



 Jag har ju som bekant inga gröna fingrar alls och därför är jag så glad att jag sprang på detta konstgjorda olivträd. Visst kan man se att det inte är äkta, men för mig är det close enough!


Det är ju så himla skönt att slippa tänka på att vattna. De stackars växter som jag har här hemma har fått lära sig att klara sig i tuffa klimat, det är ett bra sätt att sålla bort de svaga tycker jag ;)

Godmorgon på er!
Vaknar upp denna regniga tisdag med nackspärr. Jag har börjat morgonen med värktabletter och värme på nacken, men det gör ändå så ont så jag knappt kan röra mig. Men man får i alla fall vara glad att det regnar ute och inte snöar, eller hur!

Om några timmar kommer min lille prins äntligen hem igen. Jag har saknat honom som tusan, men snart så är han äntligen här igen :)

Nu när Stella fått sin frukost är det dags för mig att få något i magen också. Idag tror jag att frukosten kommer intas i soffan framför tvn, man får passa på när Anton inte är hemma. Annars brukar jag vara väldigt noga med att vi äter vid bordet och tittar på morgon-tv efter frukosten.

En bra tisdag önskar jag er! Förhoppningsvis en utan nackspärr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar