onsdag 17 april 2013

Klart man ska ha tårta på sin födelsedag



Det tycker i alla fall jag, därför hade jag förberett några minitårtor som vi kalasade på idag efter middagen. Några fler paket hittades även och öppnades av en lycklig liten kille!


 Ser ni hur många fingrar Anton håller upp, han är ju stora killen nu och hela 3 år. 


Efter lång dag på jobbet (tror klockan han bli nästan 17:30 innan jag var hemma) med många oförutsedda händelser som upptog min tid var det uppskattat att komma hem till middagen på bordet och få pussa lite på min familj. Några timmar hann jag i alla fall umgås med min lille födelsedagspojk innan det var läggdags.

Nu sover båda ungarna och Mathias är uppe och bryter loss parkettgolvet, vilket betyder att fjärrkontrollen är min ikväll :) 

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar