fredag 19 april 2013

Gröt-Fia


Vår lilla tjej har börjat äta gröt, men hon äter väldigt brett och ibland åker även haklappen in i munnen. En hel del av gröten får hon faktiskt i sig trots att det tog ett tag innan hon kom på hur hon sväljer gröten.

Hoho, vart har ni tagit vägen?? Det har blivit så tyst här inne, tråkigt tycker jag! Hojta gärna till så jag vet om någon kikar in på bloggen!

Idag är det fredag och det innebär dagis för lilleman medan jag och Stella drar till svärmor. Jag ska få massage i hopp om att få ordning på min nackspärr som har hållt i sig sedan i tisdags. Sedan ska hela huset städas inför morgondagens kalas. Igårkväll hann jag baka ganska mycket, både tårtbottnar och lite annat, så jag ligger ganska bra till med tårtan nu! Det blir någon form av lastbil i alla fall, ni får se på lördag om jag får till det med garneringen :)

Nu frukost, lite smink och sedan dagis!

Happy fredag!

7 kommentarer:

  1. Jag är här...ni är så välkomna Stella och du. Sen blir det middag. Kram

    SvaraRadera
  2. Sorry men det är lite för mkt nu! Har börjat på nya jobbet, massor att lära sig och så skall jag "vikariera" på det gamla, för det kan jag ju. En del har inga jobb och andra massor!!
    Lovar jag skall bli bättre på livstecken, jag tror livet skall bli hyfsat normalt efter 6/5

    SvaraRadera
  3. Jag har hittat hit! =)Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hojt hojt!! Kikar in lite då å då. Kul att läsa hur ni har det å vad ni gör. :-) Ses på lördag, ska bli spännande med lastbilstårta. :-) Kramar

    SvaraRadera
  5. Kul att ni är några stycken som kikar in här :) Hoppas ni fortsätter med det :) Kram till er!

    SvaraRadera
  6. Jag kikar också in såklart:) puss

    SvaraRadera