tisdag 16 april 2013

Ännu mera kalas-fix


 Det är mycket som ska fixas inför ett kalas och det känns som det blir viktigare och viktigare ju äldre han blir och ju mer medveten han blir om kalasen och födelsedagen. Idag har jag bland annat gjort detta!

Jag har dessutom bestämt mig för att inte vara ute i sista stund inför detta kalas, som det tyvärr brukar bli. Planering och framförhållning är A och O :D


Eftersom han fyller år på en onsdag (imorgon) så kommer vi fira honom lite grann imorgon och bara vi i familjen. Sen på lördag blir det ett kalas med hela släkten. Jag har förberett en liten tårta till imorgon när jag kommer hem från jobbet, sen kan det vara så att han får frukost på sängen imorgon!

Häromdagen när jag frågade vad han ville ha sa han: En tröja med Blixten McQueen. Haha, vilken 3-åring önskar sig en tröja :) Vi får väl se om han får det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar