lördag 20 april 2013

Antons kalas - del 1


Ojojoj, vilket kalas vi har haft idag och vilken nöjd och trött kille vi nattade här ikväll. Många fina paket har han fått och han trivs som fisken i vattnet med alla sina kära omkring sig. Är ni beredda på ett bildregn? Håll i er för här kommer det...














Anton tackar alla för idag och för alla fina presenter. Jag tror han har lekt med dem allihopa här ikväll!

Johan och Frida stannade kvar när de andra gästerna åkte hem och självklart skulle nya cykeln testas utomhus! Också självklart är ju att jag har flera bilder, men för att ni inte ska tröttna får ni se resten imorgon! 

Nu är det godnatt härifrån mig! Hoppas ni sover gott i natt, det tänker jag göra!












4 kommentarer:

  1. Ja där ser Du, Du fixade en lastbilstårta, och jättefin blev den ju också! Anton gillade den förstår jag!
    Ta hand om Er, jag skall iväg och jobba - igen - det skall bli nio arbetsdagar i rad innan jag får någon ledighet - pust!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Jag hade stor hjälp av Frida och Bettan med garneringen och Anton tyckte om sin lastbilstårta :) Ojdå, hoppas jobbdagarna går snabbt då! Hälsa familjen!

    SvaraRadera
  3. Tårtan blev ju super bra, kan tro att herrn var nöjd med den, säkert super god också!
    Ser ut som ett kanon kalas, väntar spänt på del två :)
    Puss

    SvaraRadera
  4. Ja, tårtbaket gick över all förväntan! Det finns kvar ifall du vill komma och provsmaka :)

    SvaraRadera