onsdag 30 oktober 2013

Vårt blivande badrum

Godkväll!

Hoppas ni har det bra! Här ska vi strax dra igång nattningsprocessen men jag kikar bara in till er lite snabbt för att visa vårt moodboard på nya badrummet. Jag hörde att det fanns önskemål om det :)


Vissa av dessa grejer har vi redan beställt och en del andra kommer vi kanske köpa, vi får se. Alla stora grejer är inhandlade (nästan, spegel och duschvägg kvar), sedan får vi fixa piffet senare när allt är på plats!

Till detta tänker jag mig stora, vita kakelplattor på väggarna och stora gråa plattor på golvet (men detta är heller inte spikat ännu, så vi får se om vi hinner ändra oss. Det dröjer nog ytterligare någon månad innan kakelsättaren har tid att komma hit så jag hinner nog fundera både ett och två varv. Vad tycker ni om det?

Nu är det bäst att sätta igång med nattningen, så barnen kommer i säng någon gång. 

En trevlig kväll önskar jag er :)

6 kommentarer:

  1. Det blir jättebra, med er fina smak så vet jag att det blir det.
    Jag har varit på simhallen och jobbat lite i kväll.
    Lever länge på när Stella somnade i min famn förut när jag var hos dej, mystjejen, hon är ju lite bebis än va....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hon kommer ju alltid vara min lilla bebis :)

      Radera
  2. Det kommer att bli såå snyggt....det vet jag ❤️!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack babe, det tror jag också ❤️

      Radera
  3. Det kommer bli så snyggt! �� är så nyfiken på hela er övervåning det kommer bli så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också, är nyfiken jag me ;)

      Radera