tisdag 29 oktober 2013

Att shoppa utan att spendera pengar


Ni kanske minns att jag vann ett presentkort på Ellos för några veckor sedan?! Nu har jag lite smått börjat använda det och i helgen hämtade jag ut ett stort paket med något efterlängtat som jag har gått och spanat på ända sedan i våras. Tur att jag väntade med att köpa dessa sittpuffar för nu hade jag ju presentkortet och dessutom var de på rea :)



De är till och med snyggare i verkligheten än på hemsidan och ni hittar dom här. Tanken är att de ska vara i Stellas rum, men de passar ju lika bra ute i tv-rummet eller i Antons rum. Vi får se var de hamnar.

Idag har vi haft ytterligare en dag med byggande på övervåningen. Mathias och snickarna har legat i och jobbat hårt idag och det är så kul att se att det händer saker och att det går undan! Snart mina vänner, snart får jag börja inreda och vi kan flytta upp :)

Denna dag har som vanligt försvunnit alldeles för snabbt. Efter dagislämningen i morse började Stella och jag dagen med en långpromenad. Resten av dagen vet jag faktiskt inte var den har tagit vägen, men det har gått i ett, så mycket vet jag :) 

Resten av familjen har haft en jobbig hosta senaste veckan och nu känner jag att jag börjar få ont i halsen. Men jag tänker ignorera det, dricka te och låtsas som ingenting, tror ni det funkar?

2 kommentarer:

  1. Så fina dom var och kul att handla gratis, kan ju inte bli bättre. Jag kommer förbi och kramar om er nån dag, ska till mamma i morron. Jag måste ju se Stella när hon går hon var ju på gång i söndags när hon var hos oss.
    Kanske inte konstigt om man sover lite dåligt, det händer så mycket i kroppen när man blir stor tjej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste ju vara mycket på gång för henne nu, min lilla gumma :)

      Du är välkommen när du vill!

      Radera