torsdag 31 oktober 2013

Nytt i farten

Denna snygga ljusstake råkade jag få med mig i farten när vi sprang igenom Ikea Älmhult i lördags. Man kan aldrig få för många ljusstakar eller hur?! ;) Särskilt inte denna gråa tid på året. Denna kan man dessutom bygga om på flera olika sätt, kan vara så att detta blir en ny favorit här hemma!


Idag är det en trött mamma som är hemma med båda barnen. Anton är förkyld och Stella höll mig uppe halva natten. Med tanke på hur många timmar hon och jag var uppe i natt (inte min ide btw) så är jag förvånad att hon inte är tröttare än vad hon är.

Grått och trist väder är det idag också och vi har faktiskt inte lämnat huset en enda gång idag. Det är ganska skönt att det är tyst i huset nu, jag är inte riktigt van vid att det inte byggs på övervåningen. Men imorgon kommer snickarna vara tillbaka igen och allt är som vanligt ;)

Nu är det mellis-dags och jag måste börja fundera på dagens middag.
Hoppas ni har en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar