söndag 27 oktober 2013

Långfrukost

Godmorgon!

Eller, jag har i och för sig varit vaken i ganska många timmar nu, men oj vad utvilad jag kände mig i morse när jag vaknade! Jag har ju för första gången på ett år sovit en hel natt utan avbrott, klart det gör mycket för kroppen och humöret :) Ungarna har sovit hos farmor och farfar inatt och det har tydligen gått hur bra som helst. Nu ska vi hämta upp dom här om nån timme och sedan ska vi vidare till mormor på födelsedagsfirande och middag. Mysig söndag och skönt att slippa matlagning hela dagen känner jag :)



Så här började jag och gubben vår dag, med långfrukost framför tv:n (man får passa på när det är lugnt i huset). Ni ser ju att vi har lite olika frukostönskemål, jag skulle aldrig kunna tänka mig att äta flottig, stekt mat till frukost men tur att jag slapp det ;)



2 kommentarer:

  1. Så skönt och välbehövligt att sova ut! Vi har varit barnfria hela helgen så jag har sovit massor:) Så skönt!
    Är så nyfiken på allt snyggt ni shoppat till ert fina badrum! :)

    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skönt att vara utvilad, msn behöver det ibland för att orka!
      Det mesta av badrumsgrejerna har vi inte fått än, det kommer med hemleverans! Jag kanske kan visa vad vi köpt här på bloggen! Kom gärna hit och kika på bygget någon dag om ni har tid :) Puss

      Radera