lördag 4 maj 2013

Mysig familjedag


Vilken härlig utedag vi har haft! Det är så mysigt när vi umgås och hittar på saker hela familjen och jag njuter av varje sekund för jag vet att i renoveringstider blir det inte mycket sådant. Då får jag och barnen hitta på saker själva och det är ju inte riktigt samma sak!

Vi åkte ju som bekant på auktion på förmiddagen! Det var väl inte så jättemycket intressant där, men några fynd lyckades jag göra! Tyvärr var ett av mina fynd med om en liten olycka här ikväll, mer om det imorgon!

Vi kom tillbaka till stan lite skapligt och drog med oss Johan ner på stan för att äta lite god mat på en uteservering. Stadsturen avslutades med en glass innan vi gick hem och hade häng i vår trädgård. Mathias lyckades även hitta en flaska bubbel nere i källaren så vi firade lite att det var lördag, sol, att hela familjen var samlad och lite allt möjligt :)

Lite bilder från dagen bjuder jag på här!




Nu ska jag gå och se hur det går för Mathias med välling till Stella, hon låter inte helt nöjd vår lilla matvägrare! Men jag tror faktiskt att pappa är mer envist än hon i detta fallet :)

Trevlig lördagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar