måndag 29 april 2013

Godmorgon måndag


Godmorgon måndag och nya vecka! Denna vecka tar vi nya krafter och startar om på nytt. Det känner jag behövs efter förra veckan som tömde oss hela familjen på energi.

Solen är framme och i mitt köksfönster står fina Scillor i en liten vas som min lille älskling plockade till mig i helgen. 

Jag har faktiskt börjat gilla måndagar, det är som ett oskrivet blad som du kan fylla med vad som helst, som att du får en nystart varje vecka. Min vecka är än så länge ganska oskriven, men det kommer nog inte vara så särskilt länge!
Vad har ni för planer denna veckan?

Nu är det dags att gå och väcka minstingen i familjen. Hon har de senaste dagarna börjat sova länge på mornarna, trevligt i och för sig, men idag ska vi iväg till dagis!

5 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt med måndagar som du säger, får se vad veckan har att erbjuda. I dag ska jag köra ut roddbåten till ön, premiär turen är alltid spännande. På förmiddagen har jag varit och masserat en tant på lindögården som var så nöjd. Kram.

    SvaraRadera
  2. Kan inte påstå att jag gillar måndagar. Men just den här måndagen gillar jag.
    Bara två arbetsdagar tills man är ledig igen. Så skulle man ha det varje vecka.
    Trevlig Valborg

    SvaraRadera
  3. Härligt att åka ut till ön Gittan, hoppas solen fortfarande är framme i eftermiddag då!
    Visst är det skönt med kortveckor Kicki. För mig märks det inte jättemycket förrutom att Mathias är hemma också och det är ju alltid bra :)

    SvaraRadera
  4. Fina kortveckor framöver! Jag går nog hem lite tidigare imorgon också tror jag, det kommer ju finfrämmat på kvällen - Kicki o Jonny... Ha en trevlig o skön helg alla!

    SvaraRadera
  5. Härligt nu när solen och våren äntligen är här :)

    SvaraRadera