tisdag 30 april 2013

Man får passa på!




Stella sover just nu och Anton sitter och tittar på barnprogram. Det är då man får passa på att göra lite nytta! Jag har ett litet hemside-projekt jag håller på med och sen finns det ju tusen andra saker här i huset som måste göras, så listan är lång :) Tror jag går vidare och rensar garderoben sedan om lill-fisen fortfarande sover!

Här känner jag att det blir en lugn dag idag. Det är mulet ute och vi får se om vi ger oss ut en sväng i eftermiddag. Vi behöver nog gå och handla lite välling till minstingen i familjen.

Vad gör ni idag?

Imorgon är det röd dag och vi får ha pappan hemma hos oss, härligt :)


1 kommentar:

  1. Här är det lugnt, har just delat ut ett par presentkort till glada vinnare. Ser ju ut att vara lite blåsigt ute så jag får väl se om det blir en inne dag här. Finns ju alltid något att göra.

    SvaraRadera