söndag 5 maj 2013

Ett litet missöde


Jag sa ju igår att ett av mina auktionsfynd råkade ut för ett litet missöde igårkväll! Det var en jättefin damejeanne som jag ropade in (tillsammans med lite blandat skräp i en diverselåda) för 50 kronor. Ett fynd tyckte jag och jag när jag kom skulle jag skölja av den i duschen så jag kunde börja använda den. Tyvärr råkade jag stöta emot den med foten och den gick i tusen bitar när den landade på klinkersen i badrummet. Jag hann ju inte ens fotografera den så ni skulle få se den, men ni får nöja er med dessa bilder och tänka er hur snygg den hade varit på vårt skåp i hallen med några grenar i... Kan ni se det framför er??


Jag får väl helt enkelt leta vidare efter en annan som kan fylla den tomma platsen här i hemmet!

1 kommentar:

  1. Det var ju synd, men ingen kom ju till skada som tur var så vi får leta vidare. Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera