måndag 6 maj 2013

Man skäms ju om man sitter inne


Godkväll på er! Idag har jag varit ute en hel del för det har varit så fint väder. Som rubriken antyder så kan jag inte sitta inne en sån här dag!!


Medan Anton var på dagis tog jag och Stella en lång promenad och när vi hämtat hem storebror åt vi mellanmål ute och sen satte jag och Anton igång att rensa i mina pallkragar (som var i stort behov av lite kärlek och omvårdnad). Vi hoppas på att få lite jordgubbar, hallon och smultron även i år och jag har även petat ner några tomatplantor. Men något som faktiskt har klarat vintern och att varit begravd under en massa byggskräp var både gräslök och oregano (förrutom då jordgubbar, smultron och hallon). 

Pallkragarna för några dagar sedan...

...och idag, lite skillnad?!

  Ikväll var det visst hockey på tv och jag inte inte särskilt intresserad av det, så jag håller mig vid datorn och hos er på bloggen istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar