torsdag 23 maj 2013

Min lilla groda


Inte så ofta jag själv figurerar på bild i bloggen, men idag gör jag ett undantag! Ville bara visa upp min nybadade, söta lilla groda. Varje gång vi använder den här handduken utbrister Anton förtjust "Stella är en groda"!

Bilden är från häromdagen för idag har vi inte hunnit med att bada några barn. Vi har nämligen varit och besökt en liten nyfödd, supersöt tjej. Hon heter Isa, är en vecka gammal och bland den sötaste bebis jag någonsin sett :) När vi kom hem stupade Anton i säng och sov på mindre än två röda, Stella är på god väg att somna hon också, jag tror inte det dröjer särskilt länge till!

Imorgon är det min hemma dag med barnen efter två jobbdagar. Jag tycker det är perfekt att jobba deltid och vara föräldraledig deltid, man hinner aldrig tröttna på något av det :)

Trevlig kväll på er, nu ska jag göra en kopp te och slå mig ner i tv-soffan. Vad gör ni ikväll?

2 kommentarer: