onsdag 22 maj 2013

En ny favorit

Godmorgon!
Här är jag på väg till jobb idag men tänkte bara tipsa er om världens bästa mascara!


För några månader sedan kom jag av en slump över en ny mascara av märket Boots no 7 som jag testade och den var med hästlängder den bästa jag någonsin haft. Efter den tog slut har jag provat några andra (eftersom jag inte lyckades hitta min nyfunna favorit att beställa igen) men jag blev bara grymt besviken på alla andra märken jag provade. Vad var det då som var så bra med denna mascara? Jo, jag gillade att det inte blir klumpigt och att fransarna liksom inte blir "stela" av mascaran. Det går att bygga upp volym genom att applicera flera lager, bestäm själv hur tjocka fransar du vill ha. Kan det bli bättre liksom?

Men igår när jag letade hittade jag äntligen en sida där min nya favvo gick att beställa så nu, ett klick senare, är den äntligen på väg hem till mig! Vilken mascara är det då jag pratar om? Jo, Boots no 7 Lash Adapt, om ni inte redan provat den så tycker jag ni ska göra det!!

Jag beställde min här. Dessutom var den på rea just nu, tips tips :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar