söndag 19 maj 2013

Long time no see


Hej mina vänner!

Det har varit en hektisk vecka med mycket att göra. Veckan har inneburit mycket mamma-tid i form av massage, frisörbesök och tripp till Söderköping med en kär vän, men också mycket familjetid och umgänge med både gamla och nya vänner, grillkväll, klippning av lill-killen, försommarvärme och lekdejt. När det gäller bloggen har jag varken haft tid eller ork att skriva, men nu har jag fått lite blogginspiration tillbaka. Har ni saknat mig??

Jag tänker inte tråka ut er med detaljerna utan jag låter istället bilderna tala för sig själva. Jag ville mest bara sticka in huvudet här för att säga hej och säga att vi mår bra! Hoppas ni gör det också!



 





1 kommentar:

  1. Wow! Nästan alla mina goa ungar... bara självaste föräldraparet som saknas på bild!
    /mammamia

    SvaraRadera