tisdag 21 maj 2013

En var-aktig historia??


Igår åkte min lille pojke på en ögoninflammation så gårdagen spenderades med att torka var och hindra honom från att gnugga i ögonen. Idag ser det faktiskt redan mycket bättre ut (jag hade förväntat mig ett helt igenkletat öga när han vaknade idag, men det slapp vi). Jag har hittills idag inte sett till något var och svullnaden kring ögonen har nog (inbillar jag mig) gått ner lite, så nu hoppas vi att detta går över snabbt.

En regnig tisdag var det visst här idag och vi har haft en lugn start på dagen. Lilla fröken somnade direkt efter frukosten och hon sover fortfarande. Anton bygger med lego och jag har druckit min kopp te i lugn och ro och uppdaterat mig på några av bloggarna jag följer.

Det känns som det blir en inne-dag idag. Lägga pussel, bygga lego, läsa saga och sådant för jag känner inte för att ge mig ut i regnet idag ifall jag inte behöver!

Hoppas ni har en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar