lördag 23 mars 2013

Projekt övervåning är igång


Nu är projekt övervåning officiellt igång. Idag gick Thias och Johan lös med hammare och kofot på övervåningen, så både kakel i gamla köket, golv i kök, sovrum och hall och skåpsstommarna i köket är borta. När de här grabbarna river så river de rejält ;) Lite bilder från dagen:


 



Kolla vad som gömde sig under det fula trägolvet i sovrummet, ett ännu fulare parkettgolv (som egentligen är en plastmatta). 


Jag känner att jag blir trött bara av att titta på bilderna så det är bäst jag går och lägger mig och vilar lite i soffan nu ;)

2 kommentarer:

  1. Åh vad underbart! Det kommer bli så bra!

    SvaraRadera
  2. Ja, det tror jag också :) Men det kommer ta tid och sen kommer det säkert inte bli exakt enligt ritningen! Nu när vi river kan det ju dyka upp överraskningar som gör att vi måste tänka om! Men det är himla skönt att vara igång :)

    SvaraRadera