söndag 17 mars 2013

Jag säger godnatt

Vi har haft en jättetrevlig dag och kväll här i Norrköping! Efter vi gjort stan gick vi hem till Jessika. Jag hann ta en dusch, vi hann med en kopp te och lite skitsnack innan vi gick ner till stan igen! Den här gången gick vi till O'Learys för lite käk och ett glas vin följt av en sen bio, "Oz - The great and powerful" i 3D. Den var rätt så bra, söt och lite mysig film, sen är ju 3D-effekterna häftiga! Jag var lite för hungrig för att hinna fota maten innan jag började äta, speciellt efterrätten som var en jättegod Key lime pie, men ni kan ju se den snygga tallriken ;)



Nu har jag krupit ner i sängen och jag känner att jag sover väldigt, väldigt snart :) Imorgon väntar en lugn morgon, lite lunch/fika och en snabb sväng till Mirum galleria (som tydligen Hageby centrum har bytt namn till) innan jag åker hem till mina älsklingar där hemma som jag saknar massor!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar