onsdag 20 mars 2013

Första dagen avklarad

Nu har jag klarat av första arbetsdagen och det gick bra. Det är jätteskönt att vara tillbaka och jag känner att jag har massor av energi för att sätta igång nya projekt! Jag började dessutom första dagen med ett personalmöte, perfekt så man snabbt blir insatt i vad som är på gång på skolan.

Efter jobbet hade jag maten framdukad när jag kom hem, som det ska vara ;) Sedan hade vi kallat in barnvakter (Johan och Frida) eftersom vi skulle sticka iväg och titta på en skänk som vi hittat på blocket. Skänken såg jättefin ut så det blev ett köp och ungarna var glada eftersom de hade fått busa med morbror och Frida, win-win för alla :) Kolla bara vilken snygg koja de byggde!!



Nu väntar soffan på mig, jag är trööött efter jag varit uppe sent och matat Stella igårkväll, vaknat för att väcka Mathias varje gång någon unge grät i natt och sedan upp tidigast av alla i hela familjen. Imorgon är det jobbdag igen, sedan ser jag fram emot att vara hemma med mina små älsklingar på fredag!

Godkväll och tack för mig för idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar