fredag 22 mars 2013

Nytt


Något nytt fick flytta in i vårt hus förra helgen, men det var inte förrän igår som den invigdes! Denna supersnygga vas som jag hittade när jag var i Norrköping. Tur för mig så var den billig eftersom jag hade ett presentkort, tack morsan ;)



Nu är den ju testad med tulpaner och det funkar ju utmärkt, nästa vecka får vi testa något annat i vasen!

Här var vi trötta efter jobbvecka för oss båda och orkade inte laga något annat än pannkakor till middag. Lille herrn i huset tyckte i alla fall att det var en superbra idé. Nu sover båda barnen och jag ska sjunka ner i soffan bredvid Mathias och kolla på tv en stund. 

Happy fredag på er!

2 kommentarer:

  1. Fin vas har ju sett den "live", och tack för mys stunden med barnen i går. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Skönt att slippa dra ut vagnen i snöstormen en tredje gång igår :)

    SvaraRadera