söndag 17 mars 2013

Äntligen hemma

Nu har jag hunnit vara hemma några timmar, krama och pussa på min familj, äta middag och snacka lite skit med Johan och Frida som kom förbi. Har ni förresten sett Antons nya grimas som han slänger omkring sig lite nu och då!



När jag klev ur bilen ute på gården var det första jag såg i fönstret Anton som kastade slängpussar och gjorde hjärtan med händerna igen! Oj, va jag har saknat dessa små gullungar och jag tror nog de har saknat mig också :)

Nu sover de stora vilden, den lilla kommer nog somna alldeles strax. Jag ska packa upp nu och sedan lägga mig i soffan och kramas med min största älskling! Det har varit jätteskönt att vara iväg men det är ännu skönare att vara hemma!

Hoppas ni får en riktigt mysig söndagskväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar