torsdag 10 februari 2011

Nackspärr

Igår var jag på gymmet på morgonen innan jobbet, det gick jättebra och jag var på jobbet i god tid innan jag behövde, skönt... :) Men när jag väl kommit till jobbet så kände jag att jag började få ont i nacken, sen blev det bara värre och värre under dagen. Vid lunch-tid ringde jag svärmor och frågade om hon hade tid att massera mig, det hade hon gulliga svärmor :) På kvällen åkte jag bort till henne och det kändes mycket bättre efteråt! Har sovit lite oroligt inatt för jag har fortfarande ont, men inte alls som igår. Sen tror jag Anton håller på att bli sjuk, han hade feber i natt så gubben var uppe och tröstade och gav panodil. Hoppas det är bättre idag!

Nu måste jag bege mig till jobbet, fullt på schemat hela dagen idag, från kl 8 till 16, puh... Men när dagen väl är över ska jag åka hem och mysa med min familj :D

Ha en bra torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar