måndag 7 februari 2011

Måndag igen

Även idag blev en fixar-dag... Gubben mådde fortfarande inte helt bra, hade nog lite feber i morse också, så han stannade hemma. Jag passade på att åka ner till studion och hämta hem fåtöljerna. Jag fick hjälp av snälle bror och när vi var klara bjöd vi på lunch och en semla. Hoppas han tyckte det var värt besväret :)

Idag har jag packat upp mina skor, de flesta hamnade på hyllan nere i källaren, nu ska bara skobyrån upp ute i hallen så kan jag stoppa undan de sista där! I kontoret blev det även där några kartonger uppackade idag. Men fåtöljen på plats blev det riktigt bra. Tror jag ställer dit den andra sittpallen sen när vi får hem den också. Nu ska bara den fula läslampan vid fåtöljen bytas ut :)




Den andra fåtöljen hamnade i vårt sovrum. Där har jag tänkt att vi i fortsättningen ska ge Anton välling samtidigt som vi läser en saga. Hörnan var ju tvungen att provas först innan det var skarpt läge ;) Jag kan meddela att sagohörnan funkade utmärkt och nu sover vår lilla prins efter vi läst sagan om prins Anton!!




Det verkar som den blev godkänd :)

Medan vår middag vår på g så busade Anton och pappa i sängen lite.... Ser ni förresten vår blåslagna unge som dessutom har lyckats riva sig inatt. Naglarna har i alla fall klippts nu :)



Nu är det dags för soffmys med gubben, vi ska se konferensresan!!
Trevlig måndagskväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar