torsdag 10 februari 2011

Hektisk dag som vanligt

Idag har det varit torsdag hela dagen och som vanligt innebär det en stressig dag på jobbet. Jag har lektioner precis hela dagen med endast 10 minuter mellan varje lektion så man hinner aldrig sätta sig ner och pusta ut. Nacken var ok i morse, lite värre nu efter en hel dag i farten.Värmekudden är min bästa vän just nu och gubben masserade mig med värmekrämen förrut. Känns lite bättre nu :)

När jag kom innanför dörren här hemma idag mötes jag av Mathias som berättade att Anton fått hög feber under dagen, vi tog tempen förut, då hade han 39,5 så han fick en panodil. Nu har vi lagt honom för natten, får se hur natten blir...

Idag har det kommit snö igen :( Jag som tyckte det var så skönt att snön nästan var borta. Men nu är vi tillbaka igen med blötsnö och snöblandat regn :( Vår mat står i ugnen just nu, kvällens gourmet-käk är frys-pizza, fint ska're va :D Bäst att gå upp och kolla till pizzan.

Hoppas det blir en lugn natt för skrutten och att morsans nacke håller för lite Anton-bus imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar