söndag 6 februari 2011

Fixar-söndag

Idag har jag haft en riktig fixarsöndag. Anton har mest hängt med pappa och jag har fixat i kontoret. På eftermiddagen kom Petra hit med lite av sina syprojekt så vi hade syjunta ihop :) Jag passade då på att sy draperiet till garderoben i kontoret, det blev toppenbra och jag blev så nöjd! Nu ska jag bara köpa samma tyg fast med vit bakgrund och sy en gardin av. Fåtoljerna i studion ska hämtas hem och en av dom ska in i kontoret tillsammans med en läslampa. Vi måste hitta någon bra belysning i taket över skrivbordet också. Eventuellt ska den röda mattan bytas ut mot något mer neutralt, vi får se! Men kontoret börjar helt klart likna något nu :)

Vi började dagen med lite familjemys i soffan (efter grabbarna
hade sett till att väcka morsan rejält så hon inte kunde
somna om på sin sovmorgon ;) )


Petra hade med sig en hel påse av Rasmus avlagda saker.
Bland annat så fanns denna med, kan vara bra när man ska
lära sig att gå så småningom ;)


Jag älskar detta tyg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar