fredag 3 januari 2014

Ännu ett steg närmare ett färdigt badrum


Hejsan på er denna första fredag på det nya året. Årets första helg är här, men det har ju varit en kortvecka och nu en långhelg så vi har inte hunnit komma in i vardagen riktigt ännu. Men nästa vecka är det dags för dagis för Anton och veckan därpå ska Stella skolas in på dagis hon också!

Idag hade vi en hantverkare här för första gången på vad som känns som väldigt länge. Badrumskillen var här och fogade golvet och nu känns det mer helt och det ser helt annorlunda ut. Och ja, jag är mycket nöjd :)





I helgen står det ännu mera bygge på schemat, Mathias ska upp och fixa mest hela helgen och jag hänger väl med ungarna som vanligt :)
 
Här har vi en lite vaken tjej nu igen, för jag vet inte längre vilken kväll i ordningen och jag tror det är dags att jag går och byter av gubben lite!

2 kommentarer:

  1. Så bra det blir. Hopas att Stella kommer på snart att det ska sovas när det är kväll. Kram.

    SvaraRadera