söndag 29 december 2013

Minns ni förra veckans pyssel?

Vad blev det av mitt lilla projekt som jag höll på med förra veckan? Jo, jag knåpade ihop två stycken stjärnor av gamla grenar från våra äppelträd som vi hade liggande i trädgården. Lite lagom juligt julpynt för min del som inte är så mycket för tomtar och sånt :)


Nu är ju julen över men hos oss får julpyntet stanna ett tag till. Vi har mest adventsstjärnor och granen och jag gillar det mysiga ljuset som de sprider i vårt hus. Hur länge brukar ni ha kvar julen hemma hos er?

Just nu är pappan i huset ute på en promenad, lite egentid har inte skadat någon ;) Jag och barnen leker med julklapparna och jag funderar på ifall idag är dagen då jag ger mig på att rensa ut urvuxna kläder i Stellas garderob!? Vi får se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar